Sunday, May 13, 2012

edisi rezeki JUMAAT =) Everlynn : siri 5

Maha Suci Allah, segala limpah kurniaNya serta rezeki yang dikirimNya..malam semalam lina shaari telah mengumumkan top dealer untuk Everlynn dan rasa macam tak percaya je bila tengok nama aku paling top..

serius! berapa kali aku gosok mata untuk eja nama yang tertera tu..siap tutup jap, pastu bukak balik..ha kau sampai macam tu sekali..betul lah nama aku..sapa lagi lily wahab kat fesbuk tu..aku ler..

rezeki namanya ye..alhamdullillah..sebenarnya aku join everlynn ni saja saja je takde nak serius mana pun.."sekadar suka suka, hobi masa lapang" bak kata artis kann..aku artis ke? wakakaka

selama ni aku main jual je tanpa check dah berapa banyak aku dah jual..aku tak pernah pun kira, resit pon takde bagi kat customer..sadis kan? cuma bila dah jadi macam ni terus aku rasa kena ada peningkatan paradigma sikit ...


ok jom tengok beberapa testimoni lain pula..dah lama tak share di sini..jom jom










okay sekian dulu untuk kali ni..ada hal pulak kena kemaskan bilik belakang..nak renovate rumah..nanti aku update testimoni lagi ye..


*pada yang teruja nak tanya/cuba sila hubungi saya 017 2156687 okay..

3 comments:

  1. Congrat's Dear...

    Wuih..aku tumpang bangga tengok peningkatan drastik ko..hehe..chaiyok chaiyok...

    ReplyDelete
  2. sy pnh beli one set...serum + mask skali..mlgnya,kulit kemerahan n ada one big spot sebesar 50c kt cheek...mengering sgt..huhu..suddenly i stop..scary..xsampai sebulan..cane tu?boleh help me to resolve ke?

    ReplyDelete
  3. soryy dear..i lama x bukak blog..br harini berkesempatan..u bli trial set termasuk krim malam ke? u ada campur x dgn lain2 item..atau u ada scrub muka u tak sepnjg tempoh nih? sbb i kena tahu apa yg u pakai, rutin u, so i boleh tolong dear..or u ada alergi seafood ke? semua tu i kena tahu before proceed consult u..anything please sms/call me 0172156687 ya dear

    ReplyDelete