Monday, May 16, 2011

Bola tampar..juara? weee

baru-baru ni berlangsung perlawanan bola tampar keskep kat area dewan pkns kelana jaya..
tournament tu start dalam pukul 8.30 tapi aku sampai di tempat kejadian dalam pukul 9 lebih nak dekat pukul 10 hahahaha

aku tekua umah lambat nokk..bajet nak kua awal, sekali aku sebok berborak kat dapur dengan mak, kakak aku..dengan anak buah aku mandi punye lama..

amek maya depan umah, terus pegi ke dewan pkns tuh..sampai-sampai je tengok team kitorang KPKT B tengah fight dengan JPN (Jabatan Perumahan Negara)..

kali ni, bola tampar group KPKT B hantar 1 team je..team pempuan langsung takde wakil sebab tak ramai minat kot nak main..dan yang paling tak sangka ialah...

KPKT B JUARA siotttt...
memang tak diduga langsung!
hahahahaha
tak sia-sia aku datang..




time ni KPKT B vs JPN (salleh yang buat JPN kalah hahaha)

time ni JPN vs PKNS..salleh pakai spek hitam baju putih tu..asek ejek aku tapi dia la penyumbang utama kekalahan JPN.

hadiah untuk johan & naib johan kategori lelaki & wanita

JUARA BOLA TAMPAR : KPKT B..yayyyy


lepas tu, team belanja makan nasi beriani kat fareez kelana jaya..hahaha
dengan seronoknya aku ambik banyak lauk macam tak makan seminggu..
siap pau lauk orang depan aku lagik..hahaha

next week : boling plakk
kat midvalley..
kita tengok sapa plak yang johan enhh..
^_^

No comments:

Post a Comment