Monday, May 23, 2011

dah semakin gemoks!

ye aku memang dah semakin gemoks..uwaa tak suka...
sebelum ni masa belajar kat uitm melaka berat aku memang 60++kg
lepas tue, bila dah masuk ke uitm shah alam berat aku turun sikit..

sebab fakulti aku atas bukit jadi kalau dah hari hari keje aku mendaki memang la kurus!
tapi tak turun banyak laa..masa tu berat aku dalam 55kg..
masih kategori tembam la jugakk..
bila tengok gambar lama, memang makk aih beso nye aku dulu..
sayangnye gamba lama dulu tak banyak sangat..
aku cari pon jarang nak jumpaa..
lagipon time tuh banyak free hair..dulu saya free hair hik

makin lama berat pon makin turun sampai la dah nak habes degree time tu berat 52kg..
masa tu maintain lagik sampai la aku putus hati tahun lepas berat aku menjunam hingga 45 kg..amek kau!

makan memang tak lalu time tuh aku cakap..
muka makin cengkung sampaikan time raya ramai sedara mara tegor kenapa muka macam jerangkung?

selepas setahun berlalu..
nafsu makan mula naik balik..
keje aku makan dan makan dan makannn..
sampai laaa abang bob dengan amirul tego
"kenapa da makin chubby nih?"

nak nangis rasa bila denga soklan tuh..


mulai arini (yeke?? hik) aku nak jaga pemakanan aku..
takmo makan malam dah....
takmo minum ais sangat dah....

tapi boleh percaya ke aku nih...


No comments:

Post a Comment