Sunday, May 29, 2011

kawan baru..

aku dapat kawan baru..
nama dia arif..
apa yang menarik tentang dia?
 
dia telah sedarkan aku satu benda..
"Lepaskan semua kenangan dan belajar terima kenyataan"
 
tak sampai berapa hari kenal, first time dia call dia boleh direct cakap macam tu pada aku..
selalunya, bila kita baru nak berkawan dengan orang, kita akan bercerita pasal diri sendiri..macam adik beradik, famili, kerjaya, hobi..tapi dia terlalu bijak mengeksploitasi aku hanya melalui suara dengan bagi nasihat yang sangat sangat mendalam maksudnya...
 
sedikit mengkagumkan aku sebenarnye..
bukan nak kata kawan lain tak prihatin or tak mengkagumkan aku..
tapi dia ni sesuatu..
buat aku agak tertarik untuk terus berkawan..
sebab semua soalan dia tadi betul-betul buat aku rasa terkesima..
 
tapi ini baru permulaan..
tunggu dan lihat..
 
adakah dia betul betul sesuatu..
^_^


No comments:

Post a Comment