Sunday, February 12, 2012

alhamdullillah ~

tiada apa yang dapat aku ungkapkan selain alhamdullillah banyak kali..kenapa? kerana setelah berbincang dengan kak wan (kakak ipar Lina + tokeh chahaya), akhirnya kata sepakat beliau bersetuju untuk melantik saya sebagai STOKIS chahaya beauty aura ni untuk Kuala Lumpur / Putrajaya..gembira tak terperi aku..kemain ayat aku, terperi yeee..

aritu aku dah terlepas untuk jadi stokis Everlynn, tapi masih diberi ruang untuk jadi stokis chahaya pula..alhamdullillah sujud syukur padaMu ya Allah..

saya telah bersama chahaya selama hampir setahun lebih..bermula pada awal 2011..kepada muka yang bermasalah memang saya suggestkan dan alhamdullillah berkesan..

yang ni chahaya beauty whitening khusus untuk jerawat dan kulit sensitif tak digalakkan pakai sebab toner dia kuat ye..memang khas untuk matikan jerawat toner dia..

yang ini pula chahaya beauty amaze untuk normal skin..fungsi dia sama je lebih kurang cuma yang ni semua jenis kulit boleh pakai..

ada yang berminat nak jadi dealer chahaya? boleh hubungi saya 0172156687 ok

=)
syukur dengan rezeki Allah..

No comments:

Post a Comment