Monday, February 27, 2012

ape la nasib

wah lama aku tak menaip di sini..arini aku nak cerita sikit nasib malang menimpa pagi nih..pagi tadi aku ada keje sikit kat kuantan..aku menetap sementara di shahzan inn kuantan..dekat sikit boleh jalan kaki je ke mahkamah kuantan..

pagi tadi jam 8.30 pagi, aku dengan penuh bergaya sakan dengan tudung fareeda 3 layer off white (kau hader??) berjalan dengan penuh konfiden ke mahkamah..muka wajib konfiden walau dalam hati ada air terjun..aku masuk ke mahkamah, semua terpana melihat aku..tapi sebenarnya mereka lebih melihat tudung aku tapi lantak la..janji aku paling vogue dalam itu mahkamah..selesai keje aku , melangkah la keluar ke pintu..

dengan penuh sopan dan santun ibarat menantu pilihan terakhir aku tutup pintu court..konon nak angkat beg court kaler hitam sebeban itu..orang awam kat luar memang ramai la tah kena saman jpj kot aku rasa..tak semena mena nya tanpa melihat ke kiri aku terus kedeganggggggggggg pipi aku melekat kat pintu mahkamah


masa tu ramai la makcik makcik, akak akak, adik adik yang tanjat maimon..siap ada yang jerit kecil lagik..

aku? muka selamba ankat beg terus amek telefon buat buat jawab call tapi sebenarnya haram takde sapa pun call..aku maluuuuuuuuuu sangat sangattttt wakakakakakaka

aku jalan terus tanpa toleh ke belakang sikit pun sebab malu yang teramat..kalo aku ni ada cengkerang, dah lama aku masuk dalam cengkerang tu pastu mengesot la kau macam suster ngesot tu sampai ke shahzan inn..

moral of the story : sila berhati-hati dan alert lah dengan pintu..tamau g kuantan lagik boley bos?

No comments:

Post a Comment