Sunday, February 19, 2012

gojes amat okeh ~

ye snow white memang gojes, jangan marah tapi kat sini bukan nak cerita pasal snow white..sebab aku malas la nanti ada yang mintak baldi kat jiran sebab nak muntah hijau kan denga pasal snow white..

tapi aku nak cerita pasal rambut si sari yanti kat dalam cerita BFF..tengok tak cerita tu? okey, aku suka suka suka sangat sangat sangattt rambut dia dalam itu cerita..


comel sangat rambut macam ni okehh..aku memang suka rambut ala-ala doll atau japan look nih..dulu aku pun suka jugak buat fesyen rambut gini..gigih aku tiap tiap hari iron rambut depan supaya kelihatan seperti ini..maaf la enh aku takkan reveal gambar zaman aku dulu kala di sini dahh..snow white dah insaf lalu menjadi gadis lindungan kaabah ye~


hey suka betul la aku kat gaya dia nih..aku memang suka style macam ni..aku boleh pakai camni kat rumah je la..hihi kat luar jangan harap lah kan..


aku memang suka la tengok si sari ni..mata dia mengancam betul..bolat je..comel sangat..


errr tetibe kan keluar gamba ni..saja je nak bagitau aku berjaya rembat english style ni sehelai..kaler ni aku aim start diorang publish lagi..setelah aku prektis untuk menaip secara pantas dan refresh selaju chahaya, maka aku berjaya book dengan penuh cemerlang..tahniah lily..duit kau memang khas untuk fareeda jek...tak payah makan pun tak pe kan..


puasa la aku nampaknya sementara tunggu gaji...

No comments:

Post a Comment