Saturday, April 7, 2012

Everlynn Gathering =)

kejadian dah basi, aku baru nak hupdate ! maklumlah sejak cerita i kuar tu (mirror mirror..uolss dah tengok? support filem i okehh..sila muntah sekaranggg) semakin busy..tahap ke"busy"an tu kalah la PM..bukan perdana menteri tapi pelakon malaysia okeh! 

date : 31 Mac 2012
venue : Belanga, The Garden
time : 1 pm - 3 pm

stokis serta dealer Everlynn berkumpul bersama-sama saling mengenal satu sama lain..gue? opkos paling awal sampai sambil terkedip kedip mata tunggu yang lain..dan lina menyusul orang ke dua..terdiam terpana terpaku bila dia sampai..speechless u know..santekk, tinggi, kuruss..aku? somott, tembam dan rendang tak berkuah..

time nih la baru dapat bertentang mata dengan dealer dealer atau stokis stokis yang selama ni aku dok bersms aje tak pernah jumpa depan depan..bila jumpa, cantiknye diorang nih..terus rasa macam nak sarung topeng sailormoon kat muka..

yang bestnya lina belanja semua yang hadir masa ni..thanks lina hihihi kalau tau, lily mintak ayam percik 2 ketul hihihi





sebenarnya aku malu malu jugak time ni , tu yang sampai takde bergambar dengan diorang banyak banyak..speechless pun ada jugak..hahahaha 

takpe, tunggu next gathering..masa tu aku nak bergamba dengan sume sume..lantak laa apa nak jadi , jadik laa..nekad nih


No comments:

Post a Comment