Wednesday, April 11, 2012

renjis 2012 : Mira & Alan

seperti sebelumnya, cerita ini sudah basi tapi gue baru nak hupdate..ceritera chenta antara kawan baikku raja sri mira aidasari raja hydar selamat menerima nikahnya encik alan.. er er er..nama penuh lelaki aku taktau okeh..

aku dilamar menjadi pengapit oleh mira..touching hati sebab pengapit ni selalu kan orang yang paling rapat je kan..& mira pilih aku...aku terima permintaan itu dengan penuh tangisan syahdu sambil menadah tangan ke langit..drama tak? jangan percaya..aku tipu je nak bagi korang rasa syahdu..

aku mula datang umah mira malam sebelum dia nikah tu..tido situ semalam..saja tido dengan mira untuk kali terakhir sebelum dia bergelar isteri..

sebenarnya, tulus dari hati aku..aku rasa sedih taip pasal wedding mira ni..bukan sedih apa, aku sedih sebab mira ni selalu teman aku ke sana sini..lepas ni dia takde dah, dia akan ke johor ikut suami..mira, kalau ko baca ni aku nak kau tau yang aku nangis lepas balik dari wedding ko sebab aku rasa macam kehilangan kawan baik..terima kasih mira sebab jadi kawan aku dunia akhirat..aku sayang kau & tak ada apa aku harapkan semoga hubungan kau suami diberkati serta bahagia dunia akhirat..dah la kang aku menangis kat sini, letih plak hariz nak pujuk aku..kene sewa kapal lagi kat langkawi kangg..dia dah pesan jangan membazir duit.erkk haha..jommm tengok gambarrr hihihi







dan paling tak boleh tahann..sedang aku mengipas ngipas si mira tetiba mata aku tertancap ke seorang aunty berbaju biru terus aku teruja dan rasa macam nak turun terus nak mintak autograf..tapi mira dah pesan "jangan wat hal ly..." hihi maka , i a.k.a snow white menurut perintah sambil dalam hati doa jangan laa si seniwati mariani ni balik dulu..fuhh fuhhh (tiup tiup manja ke arah mariani)


haa nampak tu? tu tangan bersalam tak lepas tu penting okehh..sayang sangat sangat nih sampai salam ketat ketat tak lepas haa..nampak muka aku teruja tu? 


ni bestpren aku, pb..tak lama lagi dia ni pulak jadi bini orang dalam november 2012 nih..moga berjalan lancar ye sayanggg..


haa yang ni pun salam tanak lepas tangan..ko hader gambar camni dengan aunty aunty? aku hader okeh..sayang sangat nih..thanks mak mira sebab baik layan saya sepanjang kita berkenalan..cewahh..tapi aku sentap tengok baju aunty ni..ni feberet kaler i okehh..cantik amat ! aunty gojes sangat .. =)


ni adik mira yang comey sangat & sangat soft spoken bagi aku..dia melayan aje perangai aku yang tah hapa hape tah..rugi kenai dia ni lambat..

majlis berlangsung dengan sangat gemilang dan best sangat sangat..tumpang bahagia aku tengok..

dan 





memperkenalkann


finalis gadis melayu 2012..hahahaha muntah hijau jiran aku kalau dia denga..ok bye !

1 comment:

  1. ada rupanya entry pasal wedding aku ye..sob sob..terharunya..thanx sbb sudi jadi pengapit time tue..<3 <3

    aku doakan ko cepat jumper jodoh sebelum aku pindah johor yer..meh aku inaikan jari ko plak..hehe

    ReplyDelete