Monday, April 30, 2012

renjis 2012 : Anem & pasangan =)

fuh fuhh fuhh dah berhabuk ini belog tidak berhupdate..sian belog, tunggu tuannya balik bertapa kat 7 gunung..ni baru berkesempatan nak online..ada gap 10 minit ni sementara tadah embun dara untuk penaik seri wajah..haa ko hader nak tadah tadah embun dara?

ahad lepas, aku sempat la menghadiri ke majlis perkahwinan kawan aku masa kat uitm lendu dulu, zakiahanem dengan pasangannya yang aku tak pasti nama dia sapa..hihi yang paling best, teka lah pukul berapa aku sampai..4 petang hokeh! orang pon dah kemas meja sume angkat lauk tapi aku muka sardin je selamba sambil senyum senyum ala ala aku Kate William kan kat sedara mara anem kot masa tu..sementara tu sempat la aku bergamba kejap sebelum aku pergi makan..oh ye kelebihan korang datang pukul 4 ni ialah korang boleh amek ayam sebanyak 4 ketul tanpa ragu sebab takdek sapa beratur belakang korang masa tu..rendang daging pon boleh la nak hamek berapa senduk sekali pon ye, asalkan korang habis la makannya..jangan la amek bersenduk senduk tapi membazir, memang korang bespren syaitan nirajim la gitew yer..


haa nampak muka haku tanpa mekap..memang pudar semata ye..muka nampak sunburn tak? sebab gua baru balik dari felda hotspring, bantai main air kat water park 2 hari berturut turut..habis merah merah muka..dan aku dah gemoks..kan?


dan dah alang alang tu aku merayap la pergi ke laut sekejap..aku kan gadis laut..ikutkan hati nak aje stay kat port dickson 1 malam tapi sebab ada hal & akak tu pulak last minit baru cancel appointment dengan aku, ralat la jugak rasa..kalo tak, bole lepak depan laut malam malam..









im a beach girl.. "beach" not "bitch" =)

congrates anem! moga diberkati kamu suami isteri dunia akhirat~

No comments:

Post a Comment