Tuesday, April 15, 2014

kepada yang berkenaan

tak sangka aku ada stalker yang benci sangat ke aku eh

tadi view comment ada yang siap panggil aku a*nak haram eh

ok la ok la..walaupon aku tak tau apa benda yang ko sakit hati sangat dengan aku dengan sumpah seranah, nama pun tak ada kan..tak tahu la ko ni siapa

yela dulu aku jahil, aku akui

dan aku nak bagitau ko sebab aku xnak buang masa tunggu ko kat pintu yang ke 7 kt sana

aku maafkan ko atas setiap celaan yang aku tak tahu kenapa..cuba bagitau depan depan apa yang sakit hati nya..kan senang

moga Allah permudahkan hidup ko ye..

 

2 comments:

  1. haha pelik2 manusia sekarang kan...ssh hati tgk org senang...sabo ye ly

    ReplyDelete
  2. tu la rasa macam retis sebab ada benci benci giteww

    ReplyDelete