Friday, July 11, 2014

Pernah tak?

Pernah tak selama hidup ini korang fikir apa yang korang buat tu betul?

aku ada cita-cita, aku ada impian tapi cita-cita dan impian aku tu terpaksa dikuburkan untuk aku jaga cita-cita dan impian orang lain.

jujurnya, aku benci perundangan. sungguh-sungguh aku benci perundangan manusia ni. bekerja dengan peguam, bekerja dengan orang yang sepatutnya telus tapi tidak langsung..

tapi aku terpaksa bertahan atas sebab tak dapat dielakkan. 

kalau aku terus kejar cita-cita dan impian aku, aku akan hilang keluarga aku. dan apabila aku utamakan keluarga aku, aku akan hilang cita-cita dan impian aku..

dan aku pilih keluarga. biar pun setiap pagi bangun, aku minta supaya ikhlas datang dalam pekerjaan aku tapi nyata selepas 4 tahun aku masih tidak ikhlas melakukan semua kerja perundangan ini.

banyak sangat yang tak kena nya dalam sektor perundangan, aku tak tahu la esok depan Tuhan korang ni nak menjawab macam mana termasuklah aku.

ya Allah, tolong lah aku.

3 comments:

  1. عروض شهر الصوم اتصل الان لتنال افضل العروض التى لن تقبل المنافسة مع شركة بيرم اقوى عروض موسم الصيف وشهر رمضان الكريم اتصل بنا لتجد افضل اسعار الشحن البري لمصر وخصومات هائلة لعملائنا السابقين وخصومات كبيرة لعملائنا الجدد فقط اتصل بنا الان فنحن افضل شركات الشحن في السعودية ممكنن الاستعانة بها فى مجال الشحن البري في السعودية .
    شركة شحن لمصر :
    فى حال لديك قطع اثاث تريد توصيلها من الرياض لمصر او العكس من مصر للرياض نحن نقدم لك هذه الخدمة بشكل إحترافى وبأسعار تنافسية ونقوم بجميع المراحل بدءا من التغليف وإستخدام أفضل الاشرطة اللاصقة لضمان عدم ضياع أى من السلع مرورا بالنقل حتى توصيل شركات الشحن في الرياض الى العنوان الذى تريد بالتحديدد هذا لاننا افضل شحن من السعودية الى مصر .

    لمزيد من المعلومات يرجى زيارة :

    https://beerm-ksa.com/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D8%B4%D8%AD%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%89-%D9%84%D9%85%D8%B5%D8%B1/

    ReplyDelete
  2. Untuk informasi lebih lanjut, dapat menghubungi customer service kami di:

    * BB Pin : 55D9E147
    * Y!M : bandarlive77
    * Facebook : facebook.com/bandarlive77
    * Fanpage : facebook.com/ils.indolivescore
    * Twitter : @bandarlive77

    http://liveklik77.com
    http://bandarlive.com
    http://bandarlive77.com
    http://bdlive77.com
    http://kimpoker.com
    http://livedomino.com
    http://indolivescore.com
    http://topikindo.com
    http://bandarlove.blogspot.com
    http://bandarlove.blogspot.co.id

    ReplyDelete