Sunday, December 5, 2010

macam-macam adoo...

eh eh cepatnye dah masuk disember ye...tak lama lagi dah 2011 pulak..cepat betul masa berlalu..

rasanya lama tidak menulis kat sini..sibuk sikit dengan kerja..asyik ke sana sini..penat tapi seronok...

30 november - 1 disember , saya telah diarahkan untuk ke Muar..ada keje sikit lah kat sana..sebenarnya la kannn...malu nak cakappp...hehehe saya tak pernah sampai ke Muar tuh..diri ini telah pun mengajak eja untuk teman ke Muar..yela kita tak penah outstation sorang-sorang..cuak la jugakk..1st sampai memang pening sebab jalannya banyak sehala..tapi makanan kat sana memang tip top..kalo aku dok seminggu mesti GEMOKS!

welcome muar!




 keje kat muar pun dah selesai..bersambung pada bulan januari tapi tak tau la kot bos suruh aku pergi lagi ke kann..

arini pulak aku & famili ke kelab golf peransang sebab ada wedding anak bos abah dulu..dulu kami duduk kat berek polis..bos abah = tuan sheikh (sekarang dah dapat tittle Dato') pun susuk kat berek jugak dulu..tapi polis pangkat tinggi nih umah beso sikit laa berbanding umah abah aku teres setingkat aje..dulu anak dia yang sulung pun kawin kat kelab tuh, kali ni si syamil pun kawin kat situ..oh ye terjumpa juga la aku dengan kawan2 lama dulu termasuk adik si syamil tuh..comel plak dah besa nih..tau dulu ngorat dia siap2..hahahaha

syamil dan isteri beliau
siap lalu bawah pedang lagikk
comel kannnnn angel nih

balik petang tuh aku terpikir plak nak bawak anak akak aku pergi i city kat shah alam..aku pun tak penah pegi situ..so ambil peluang pegi sama-sama..cantik juga meriah dengan lampu..berapa la agaknye bil letrik sebulan i city tu ye..hehehehe patot la kutip rm10..bole cover balik kot kos untuk tayang semua lampu-lampu tuh...tapi sayang hujan tak mengizinkan aku lebih lama kat i city tu..terpaksa sekejap aje..pastu pergi mcD terus balik..






oh ye..saya dilahirkan pada tahun 80-an..dan ketika saya berada di era 90-an, saya sangat suka makan nini cekolat celop, ding dang, tora datang lagi dan banyak lagi la..sejak akhir-akhir nih saya suka makan nini dan juga coklat-coklat yang dari dulu lagi..tadi saya telah membeli dengan banyaknye...hahahaha amek kau!

haaa banyakk..coklat dan kacang mentega


oklah sekian saja berita sukan kali ni..terasa ngantuk pula..selamat bersuka ria~




semua ini adalah cara untuk melupakan semuanya..

No comments:

Post a Comment