Wednesday, March 16, 2011

ber beskal!

huaaaaa lama sangat tak berbeskal!! bila dapat je beskal dari abang bukit serakah a.k.a cerakah tu, terus pikir betoi ke aku ni bole mengayuh lagikkk..hahahaha

aku pegi ke bukit itu bersama-sama gadis-gadisku untuk berbeskal laa kunun..aktiviti riadah hujung minggu bajetnye...sebelum ke situ kitorang beli lauk pauk untuk berkelah kat bukit serakah tuhhh..makan memang berlambak kami beli tapi percaya atau takk sume lauk ni total harga rm 15 sahaja! macam tak pecaya pulakkk

x masuk lagik ayam aku yang gedabakk

masa memilih beskal, aku dengan poyo nye mintak beskal yang ada bakul..bajet cite full house kan last-last aku yang hauusss sebab beskal yang berbakul tu tak ada gear okeh! kayuh nek bukit memang sangat-sangat penat..nyesal hakuu..gadis 2 orang tu request beskal yang ada gear jadi senang la diorang nak naik bukit, tak berat..tapiiiiiii bergamba je lebih kotttt...hahahahahahaha  berbeskal nye separuh jalan jeee...






okay sekian saja untuk arini....


No comments:

Post a Comment