Tuesday, April 12, 2011

shoe festival 2011 - PWTC

pesta kasut yang berlangsung baru-baru ni memang mengujakan aku.nasib baik selak paper ari jumaat tu,terus mesej nomi kot dia free..& yes dia sangat free..

bertempat di pwtc,aku dan 2 orang lagi geng neesa & nomi pepagi dah sampai..start pukul 10.30 tapi kul 9 dah sampai,nak rebut kasut..almaklumlah dah hari terakhir mesti banyak kasut yang dah out of stock..
antara jenama kasut yang ada :
Carlo Rino
Nose
Jimmy Choo
Jimmy Chia
Zang Toi
Bill Keith
Paula Moda
Fiorucci
Polo
Vess
Sketchers
Kerra Kate
Zucca
& banyak lagi la yang aku tak ingat..

sebelum sampai situ,aku konon cakap kat neesa "dapat sepasang jadi la" tapi hakikatnya 3 pasang okeh! aku berjaya menghabiskan duit membeli 2 pasang kasut Zang Toi & sepasang dari Kerra Kate..nak beli Jimmy Choo, gaji 5 tahun pun tak cukup! dalam masa tu, aku hampir tergoda untuk beli sepasang kasut Bill keith tapi alhamdullillah TAK JADI sebab saiz tak ada..kalo tak,terbang duit aku lagi..tak makan la sebulan jawabnya!
yang hijau tu kasut Zang Toi,aku terus pakai haha
kasut kerra Kate tu sesuai untuk pakai ke opis..full leather harga pun jatuh dari rm200++ jadi, Rm50 aje okey!

cukup 5 kali tawaf , aku ajak diorang kua dari dewan sebab nanti makin galak aku tabur duit kat casher..haha

No comments:

Post a Comment