Thursday, June 23, 2011

dulu & kini

dulu saya seorang yang sangat ceria..
kini saya semakin pendiam..

dulu saya suka tukar stail rambut..
kini saya suka tukar stail tudung..

dulu saya suka kumpul baju yang boleh tayang semua..
kini saya suka baju yang boleh tutup semua..

dulu saya suka bergantung pada orang..
kini saya lebih suka bergantung pada diri sendiri..

dulu saya mengutamakan kepuasan hati orang lain..
kini saya lebih mengutamakan kepuasan hati sendiri..

dulu saya sangat berbeza..
kini lagi berbeza..

tapi saya tetap LILY yang sama..

walaupun saya senyap tak bermakna saya tak ambil tahu langsung tentang orang di sekeliling saya..saya cuma memerhati dari jauh..

saya tetap sayang orang yang ada disekeliling saya..
walaupun kamu menjauhi dari saya, kamu tetap dalam ingatan saya..
walaupun kamu pergi dari hidup saya, saya tetap akan kenang kamu sebagai kawan saya..





No comments:

Post a Comment