Saturday, June 18, 2011

wedding suku tahun ke 2 -2011

dah macam buat laporan tahunan dah tajuk nye..
tahun ni ramai kawan-kawan saya yang melangsungkan perkahwinan masing-masing..
ada yang saya dapat pergi & ada yang tak pergi langsung (sob..sobb)
first nak share wedding Iqbal & hani..berlangsung kat Klang (belah perempuan) dan Jempol, Negeri ( (lelaki)..sebenarnya kedua mempelai ni kawan kami dari uitm Melaka lagi..tema warna grey+pink..kebetulan saya pula pakai pink (wink..wink ^_*)..lauk memang super sedap..siap tapau kuih koci dia lagi untuk makan dalam keta (nyumm...nyumm sedap weh)


next wedding aisyah & hassan..berlangsung di Besut, Terengganu..sayang seribu kali sayang, saya terpaksa membatalkan pada saat akhir sebab ISO yang menyakitkan hati tu T_T
tak dapat tengok kawan kesayangan naik pelamin..sedih~ tapi saya sempat copy gamba aisyah..cantik sangat..oh aisyah adalah kawan dari Uitm Melaka sampai ke Uitm Shah Alam dan sampai lah sekarang ^_^

aisyah..cantik sangat~

seterusnya, wedding nasuha yang berlangsung di Kelantan & saya pun tak hadir juga..Nasuha ex housemate masa study kat Uitm Shah Alam dulu..ni pon copy gambar dari kawan dia..& cantik juga ^_^

next wedding..caca best...yang ni pun agak ralat sangat tak dapat hadir sebab kursus kat Pangkor masa tarikh nih..kalau tak, mesti dapat jumpa kawan-kawan se Uitm Shah Alam..caca best ni kenal dari uitm Melaka lagi..kebetulan dapat sambung degree sama-sama kat Shah Alam ^_^ ni pon gambar copy dari album kawan caca..sayangnye tak dapat hadir sama..caca cantik sangat~



dan ada lagi 3 pasangan yang saya tak hadir ke majlis mereka..
bukan tak mau hadir tapi atas sebab-sebab kerja tak dapat hadir..sob sobb
wedding aida & fakrul kat kedah..
wedding dilla kat kuantan..
wedding ajai kat johor...
hopefully, semua nya bahagia je sampai bila-bila
^_^

No comments:

Post a Comment