Monday, June 13, 2011

tanda tanya ?

semua benda dalam hidup ni ada tanda tanya..

adakah saya masih hidup pada esok hari ?
adakah esok saya akan dimarahi ?

adakah esok saya akan disayangi ?
dengan siapa saya akan dinikahkan ?

bila saya akan jadi kaya ?
bagaimana saya 10 tahun akan datang nanti ?

kenapa saya ditinggalkan ?
kenapa mereka bahagia tetapi saya tak ?

adakah saya sempat bertaubat ?
adakah saya bisa memiliki sebuah rumah sebesar sogo nanti ?

adakah..bagaimanakah..bilakah..kenapakah..siapakah..
semua tu perlukan jawapan..
tapi jawapan datang dari..
ALLAH SWT



kita memang boleh rancang..
rancang lah apa saja..
tapi yang tentukan jadi ke tak jadi..
bukan bidang kuasa kita..


itu baru sikit je persoalan nyaa..
ada banyakkkkkk lagiiiikkk..
yang mana masih menjadi TANDA TANYA..
saya masih menunggu 
JAWAPAN..
dari..
DIA..
Dia itu..

SANG PENCIPTA KU..

No comments:

Post a Comment