Sunday, August 28, 2011

balik raya

ramadhan hampir berlabuh tirainya untuk tahun 2011..mungkin ke tahun depan kita bersua lagi? kalau umur panjang, insyaAllah bertemu jua di tahun hadapan..
 
tahun ni, balik 3 hari lebih awal ke tanjung malim..sebab mak nak spend masa lebih dengan mamak katanya..mamak tu adalah nama abang beliau..kenapa panggil mamak, aku pon tak tau..nak kata gelap, cerah je aku tengok..tak ade rupe macam mamak kat ali maju ponn..
 
petang tadi, aku dengan kakak aku konon keluar la nak pergi bazar ramadan..lepas tu aku dengan kakak aku pon tercengang bangang sekejap..kenapa? sebab bazar ramadhan tak ada..aik takkan diorang dah balik kampung kot..baru berangan nak beli murtabak..murtabak sini murah kau..2 hengget je..kat kl mampu ko nak dapat murtabak 2 hengget? jangan harap..2 hengget tu lepas beli karipap 2 ketul je kot..
 
sudahnya, aku dengan kakak aku gigih pergi ke yik mun beli pau sebagai dessert la konon..banyak lah kau punya dessert, ada ke pau dessert..lantak lah mulut aku yang nak makan kan..tapi kan 1 benda aku perasan, aku macam dah chubby sikit..OMG! bak kata sepah kan..
 
baju raya dah cun ikut bentuk badan i yang menggiurkan nih..menggiurkan ke?? perasan sekejap..nak harap orang lain puji, memang sampai bila pon tade la jawabnye..
 
tapi kan sebenarnya aku tak ada rasa sangat raya kali nih..entahlah kenapa..rasa kosong aje..dah aku ni kenapa..sebelum merepek dengan lebih jauh, baik stop menulis dulu..ok sekian terima kasih..tata

No comments:

Post a Comment