Tuesday, August 30, 2011

malam raya

raya nak dekat! tapi sepatutnya aku rasa seronok..ni rasa sedih pulak..
entah dapat bertemu ramadhan lagi ke tak tahun depan..
okay shoot cerita pasal malam raya~
alkisah kakak aku mengajak aku ke pekan untuk cari baju raya anaknya..baru nak beli rupenya..ingatkan dah siap dah sebab tengok rilek je goyang goyang kaki macam semua dah setel kan..
dalam pukul 8.30 malam tu pergilah ke pekan..bajet tak la ramai orang, rupenye salah tafsiran cik senah nih..berderet kereta siap jem bagai la..payah betul nak cari parking..3 kali pusing baru dapat parking..tu pon jauh dari kedai-kedai baju..gigih la kau nak jalan cari baju kan..anak kakak aku pulak ada je yang tak kena, corak tak chantik la kaler tak menarik la, nak aje aku jerit kat dia macam aci kat batu caves tu jerit kat anak dia deyyy cepat kasi pilih ! sudahnya sampai pukul 12 tengah malam ye aku masih kat pekan tanjung malim tu..

dan aku sendiri berjaya membelikan 3 helai baju jalan-jalan kat sini..haa sapa shopping lebih-lebih sekarang~ keluar jugak duit aku..
dalam kesempatan, nak wish selamat hari raya aidilfitri kepada semua kawan-kawan.. ^_^ maaf zahir dan batin..

No comments:

Post a Comment