Sunday, August 14, 2011

yay!

pejam celik pejam celik dah 2 minggu puasa..
dah lama tak menaip kat sini..
sibuk dengan banyak keje..

hurmm akhirnya saya berjaya jugak membeli shawl ini

dari photo butik najjah
memang dah lama aku aim ini shawl okay~
masa dia tunjuk kat talk show dia last month kot kat opis aku, terus jatuh cinta kat shawl ni..
memang aim nak beli untuk raya..wahhhh vogue gitu!

dan juga dah jatuh cinta dengan baju kurung dari butik beliau


 baju kurung ni pon aku suka jugak tapi harga dia tak payah cakap la..tapi berbaloi la beli..hihihi kat jakel aritu pun nampak baju cantik gile warna turqoise..haa rambang mata mana nak beli..dengan baju kurung yang aku tempah lagi...

apahal aku tetibe je hijau plak tahun nih..tahun lepas pun hijau jugak..hurmm

^_^ happy mode

No comments:

Post a Comment