Wednesday, September 28, 2011

serOnoknya ber...TUNANG

TAHNIAH!

serOnok tengok kawan-kawan seangkatan dah bertunang..minggu sudah 2 orang gadis ini iaitu PB dan Mira dah selamat jadi tunangan jejaka idaman memasing..



mira aku curik gamba ko ye sebab cantik sangat waaa

memasing tema kaler biru kan, macam dah pakat je (tak ada kene mengena dengan pakatan rakyat,sila ambil maklum)..tapi yang penting korang memang gojes, kaw ado??

majlis PB aku hadir dengan penuh bergaya dan majlis Mira aku lupa nak hadir..bole gitew?? padahal rumah sekangkang kingkong je pun..aku boleh bantai tido kat rumah guling-guling lagi..patut la terasa macam ada kenduri aku kene pergi tapi puas pikir balik kenduri apa sampai la si mira(ceritera-mira.blogspot.com) ni menaikturun (betul ke perkataan nih??) gamba beliau di dalam facebook nya..time tuh la aku baru tersedar yang aku LUPA majlis dia ..jangan nanti aku lupa majlis aku sendiri sudah nanti..(gigit kuku sambil mata pandang atas)


1 comment:

  1. ooo..ko lupe datang majlis aku tido kat rumah rupanya ye... o_0 ...sentap nih..nasib baik time wedding aku ko ader..

    apa pun lily..thanks ckp aku gojes..haha..(perasan mode)

    ReplyDelete