Tuesday, September 27, 2011

a simple hang out

tajuk omputih, kelas kau maria~

alkisah sabtu lepas, aku telah merancang 1 aktiviti yang konon nye best iaitu ice skating (padahal aku bukan reti main pun)..aku, emma , maya, shah (kawan emma), dengan imran..sepatutnya syafiq ada sekali tapi beliau sangat sibuk dengan open house umah sewa beliau pada sebelah petang sabtu (kami hadir juga lepas penat bericeskating)..

nak jadi cerita aku yang knon nya beriya nak main iceskating, terus jadi nebes masa nak main tu..masa tu la aku terpikir ape ke bangang aku nih g plan main iceskating, nape aku x plan main teng teng ke enjet enjet semut ke..macam-macam alasan aku bagi, nak kua duit atm la, nak g toilet la tapi semua TAK MENJADI..sebab diorang tau aku macam nak lari dari main iceskating..

last-last gigih jugak kaki aku main tu tapi pegang tiang laa..tapi 3 ROUND okey..kau mampoo??? pastu cukup lah sebab aku pon dah naik beku duduk situ lelama..boleh jadi daging beku Ramly kalo duduk situ lagi sejam..



emma & ezul..diorang tere dah main iceskating

selepas cukup 3 round, aku pon terus landing kat luar dengan bahagia tinggal budak berdua kat atas ni je yang terus bermain tanpa menghirau orang kiri kanan..tapi kan sebenar nye sebelum main iceskating tu, kami pergi memanah..bukan bernanah ye..eja betul betul..memanah tu macam biasa la AKU jugak yang bagi idea..pastu gigih kau nak main..berat okehh alat tu sampai trainer tu bagi aku alat memanah budak-budak punya T____T sentapp~ dan macam biasa la..anak panah aku semua tersasar dari jalan yang lurus..siap keluar dari landasan okey..kat atas kat bawah kat tepi luar kotak tu semua aku yang buat..aku punya corak paling berseni sekali...tapi okay lagi la sebab tak macam yenna sebelah aku..dia memanah sampai masuk kat tempat aku, boleh gitew?? tanjat boboi masa tu..




okey dah penat bericeskating & memanah, jom g umah syafiq pula..makan banyak-banyak sampai tembun..okey itu abang kojek panggil aku sebab dia cakap aku makin tembun dah sekarang T____________________T   nak kurus!nak kurus!








dan ini adalah akibat terlalu excited sampai tumpah popcorn dalam keta (nasib bukan keta aku)..kepada kawan-kawan, jika terlalu excited pon jangan sampai menumpahkan popcorn seperti budak ini okey..hahahaha lawak gile siot~




No comments:

Post a Comment