Thursday, September 29, 2011

watak kartun kegemaran

tengok kiri tengok kanan..bukan apa curik curik masa jap nak tulis kat sini..

nak cakap pasal watak kartun nih..ni semua pasal tadi aku terdenga topik kat hot.fm pasal watak kartun kegemaran anda, terus aku terbayang semua jenis kartun yang aku dok ngadap dulu..haa aku lahir zaman 80-an , jadi kartun dulu-dulu lagi best aku rasa dari kartun sekarangg..feeling je dok depan tv dengan tak gosok gigi, rambut senget sebelah (baru bangun tido), kasut sekolah pon letak tepi dulu tengahari baru basuh gara-gara nak layan kartun dulu..aku hafal tau timing semua kartun, kau jangan tak tau..mak aku nak suruh aku buat apa masa tu memang jangan harap laa..pagi pagi buta bangun semata nak tengok kartun tauu..tu la perangai aku sampai la tingkatan 2.. hahh tingkatan 2???? aah tingkatan 2 ye, tak payah nak bedah sangat muka tu bajet terkejut laa..pagi-pagi sabtu aku layan kartun sailormoon "dengan kuasa bulan akan menghukummu!"


aku la sailormoon tu..tengah-tengah tu sebab aku kan cute..

sailormoon ni memang feberet sampai mati la kot..aku tak tau la apa jampi pengarah kartun ni dari dulu sampai aku dah besar panjang, dah boleh jadi mak sailormoon dah pon aku masih suka sangat sailormoon..enh jangan tak tau, ring tone aku lagu sailormoon okeh.."maaf ku tak pernah berterus terang, bukan ku tak mempercayai mu tapi sebelum ku berganti rupa ingin aku menemui mu" haa kelas kau maria, aku hafal tauuuu..

lepas sailormoon, duduk lagi depan tv tak reti mandi layan kartun dragon ball pulakk


aku perempuan comey berambut hijau tu..aku la tu dalam watak cite nih

trade mark ayat kartun nih "Dragon ball ada 7 biji semuanya" tu je la yang aku hafal dari dulu sampai sekarang..gigih tau main lawan-lawan dragon ball ni dengan jiran aku..tak padan dengan pempuan..kelakar betul..

pastu sesi petang pulakk pukul 5 aku siap siap pakai topenggg power rangers PINK..haruss pink..


yang pink tu aku la tu..cun kan aksi aku dalam gamba ni?

jangan tak tau dulu aku penah main power rangers ni dengan kazen aku si nini kat playground tauu..drama betul time tu..arwah paksu tunggu kat meja kat area situ jugak...beriya la ni aku main dengan kazen aku..siap ada dialog "tolongg sayaa..selamatkan sayaaa.." sambil tarik tarik tangan konon ada orang jahat tarik padahal tade sapa ponn.. tragik kan? masa tu kalo ada orang mesti pandang, "apahal budak 2 ekor nih beriya main power ranger kat tengah tengah alam ni"...

haaa lepas tu kartun ni pon feberet gakk nih

aku ada 2 motor besarr..kau adaa??
SURIA BAJA HITAM ni pon feberet aku gakk nih..walaupon topeng dia dah macam langau aku tengok tapi ni la hero pujaan aku dulu tauuu masa kecik dan juga yang ini..


tangan saya tak boleh kepak kepak..jadi gini aje..kau mampoo??

haa GABAN..dulu tak silap aku dia ada jugak naga sebagai tunggangan dia..kalo tak silap aku la..kalo silap, maknanye kartun lain la tu yang aku maksud kann..

yang ni ponnn feberet jugakk nihh

kami keluarga kucing yang power
THUNDER THUNDER THUNDER CATTTTTTTTTTT ooooooooooooooooooooooooo pastu pedang hala kat langit kuar laa lambang thunder cat tu..haaa kelasss kauu...kau bolehhh??? kartun ni je yang bolehhh...pedang dia yang mahal tuhhh..aku siap mimpi lagi aku jadi yang pempuan tu apetah nama dia aku dah lupa..tapi kelebihan dia, dia ada tali yang pink tu tak silap aku..aku pun ada tali pingg..gannggg heeee

pastu ni pon aku suka tengok sebab diorang ni comel giler macam aku..tak caya cuba tengok aku dan diorang..comel kann..

yang smurf pempuan tu pon aku jugakk dalam watak nih

SMURF ni dulu kat TV 2..kartun ni dulu mak aku suruh aku tengok sebab katanye aku ni asek tengok kartun yang macam tak berfaedah je..mula-mula boring sebab dia pakai bahasa omputih kann..lelama jadi feberet aku nak tengok je kartun nih...


last but not least


nama saya muhammad..peace!

gamba di atas tade kene mengena dengan kartun..saja je upload gamba budak kecik nih..peace!

No comments:

Post a Comment