Monday, January 23, 2012

wonderfullamak ~

hey jahanam bahasa ku..aku sebenarnya nak menggambarkan perasaan atau situasi aku bulan januari ni yang penuh dengan wonderful + fulamakk..voley? sukati aku la nak tulis cemana pun..

pejam celik tido baring bangun makan, dah masuk 28 tahun dah umur aku januari nih..terlalu banyak perkara berlaku dalam bulan nih..ada sedih, ada gembira..normal la mana ada gembira je memanjang..kalau gembira je, itu syurga nama nye bukan dunia..

bulan ni kerja aku kat opis semakin berlambak tak payah nak cakap..jadual aku ke mahkamah pun makin padat sampai aku naik rindu nak pakai tudung fareeda aku yang berkaler kaler meriah tu..asyik tergantung je kat tempat gantung tudung tu..

baru baru nih seminggu aku habiskan masa bekerja ke area utara..dari kangar ke sungai petani ke alor star ke kulim dan baling..penat takyah cakap ko tapi aku dengar kabor yang meja aku penuh dengan memo..siap ada yang pesan jangan pitam pulak tengok meja naik opis nanti...

tapi apapun bulan ni yang paling istimewa ialah perkahwinan kawan baik aku, eddah..dia ni la roomate aku masa kat uitm melaka dulu..dia jugak paling rajin kemaskan barang aku, kadang kadang siap basuhkan baju aku..bukan bermakna aku pemalas...hello, snow white pemalas ke? tak kan? dan aku tak buli dia okey macam kakak cinderella tuh! tapi dia memang rajin..pastu dia kalau jaga aku memang tiptop, aku rasa selamat jek..bab makan takyah cakap la, memang dia akan pastikan korang ni kenyang..untung sapa jadi anak dia nanti..


ni la eddah..cantik kan? naik seri wajah dia =)
ok, malas nak taip banyak banyak..sila lihat gambar kami seterusnya





















last but not least








snow white pun nak jugak kan...

No comments:

Post a Comment