Sunday, March 11, 2012

bila rindu menyapa

bila rindu menyapa, pada siapa hendak diluahkan selain Dia..saban hari, semakin cuba untuk melarikan dari segala perasaan semakin kuat pula ia mencengkam dalam dada..

bila rindu itu datang untuk orang yang salah, lagi terasa pedihnya..

wahai kamu, aku terlalu rindukan kamu..terlalu..

tapi aku tahan..aku cegah diri aku mencari..
aku simpan rasa ni sendiri..

wahai kamu, aku rindu sangat..sangat..
disebabkan itu aku selalu kirimkan surah al fatihah untukmu setiap pagi..
moga kamu di sana diselimuti dengan surah itu..

Allah maha mengetahui mengapa sukar untuk aku singkirkan kamu dari hati aku..semakin aku cuba padam nama kamu, semakin kukuh pula..Allah maha mengetahui..

walaupun manusia di dunia nih mengatakan aku perempuan bodoh kerana enggan "move on" tapi aku tak pedulik sebab aku tak mampu nak hipokrit..

wahai kamu, aku merindui kamu..
aku rindu nak gelak bersama..
aku rindu nak bercerita bersama..
aku rindu suara kamu..
aku rindu sangat kehadiran kamu..
sangat sangat
sampai air mata pun tak tertahan

mendongak ke langit sambil berharap moga Allah sampaikan salam rinduku untukmu di sana..

setiap hari aku masih berharap agar Allah berikan aku satu lagi peluang untuk bersama kamu semula..itu lah hajat terakhir aku di dunia

No comments:

Post a Comment