Saturday, March 24, 2012

renjis 2012 : Fazila & Tamam

renjis renjis dipilis..ditepungi la mawar..lalalala sebelum aku nyanyi jadi lirik sukati aku baik aku diam je dan terus menaip..


majlis berlangsung di sekitar ayer tawar, perak dan aku sampai sehari awal sebelom majlis iaitu jumaat malam tu dalam pukul 10-11 malam macam tu..datang datang terus makan pastu zila bawak kami pegi tido kat umah abang dia yang dekat aje tu..


pagi pagi tu aku bangun aje, terus pakai inai..gedik tak aku nokss? dah la tu pengantin plak tu yang pakaikann..




haa sentap tak tengok? bukan tangan aje tau..dengan kaki kaki sekali aku pakai..wakakakaka
snow white pakai inaiii, u !


tema zila warna purple, baju memang gojes..tapi yang aku pasan tahun ni ramai pakai purple gelap untuk wedding tapi siyes cantik sangat












heee at the end of the story mestilah ada gamba i sorang sorang kannn


^__^

No comments:

Post a Comment