Tuesday, March 13, 2012

bila tetiba rajin..

bila tetiba rajin, haa ni lah hasilnya


tu dia kuah spageti..aku suka yang pekat, masam sikit, ada pedas sikit dan bercheese..resepi ni aku dapat dari kawan aku sebab dalam banyak spageti aku makan, dia punya paling power sekali..thanks to her, wani..

cuma yang ni aku tambah cheese bagi rasa lagi mantop..tu yang likat jek tu..terliur ke? hihihi


aku masak kuah dia dalam pukul 10 malam semalam..spageti dia aku rebus pukul 5 pagi tadi sementara tu aku pergilah mandi dan bersiap siap nak pergi opis kan..dalam hati risau tak cukup, fuhh ngam ngam cukup..1 opis dapat rasa..syukur alhamdullillah !


mushroom habes maka aku gantilah dengan sosej potong kecik kecik camtu..yang penting, 1 opis kenyang dan aku suka bila diorang tambah lebih dari 3 kali ^__^


 *muka snow white yang puas hati giler*
haa nak muntah la tu...wakakaka

No comments:

Post a Comment