Saturday, March 9, 2013

Knock knock..miss hearty, are u still there?

Emel kedua aku terima dari dia..

Setelah tiga tahun..

Muncul semula, dia yang aku rindu selama ni..

Tapi kenapa sekarang..kenapa aku nak mengeluh sedangkan aku selalu doa pada Dia supaya dia balik dalam hidup aku semula..

Kenapa hati aku rasa tak berapa sangat?

Bukan ke itu yang aku harapkan? 

Aku harap dia rindu aku..aku harap dia ingat aku..aku harap dia teruja semula dengan aku..

Tapi kenapa aku macam takde perasaan dah bila dia datang balik dengan semua yang aku harapkan tu?

Dia rindu aku..

Dia tak pernah lupakan aku kata nya..

Dia tak kisah aku nak maki apa pun, nak panggil dia kambing pun dia tak kisah...

Dia cuma rindu aku..

Dugaan apa lagi ni, Tuhan..

Bab hati ni, aku paling lemah..

Ikutkan hati, aku nak aje reply..nyatakan aku pun rindu lebih dari dia rindu..

Tapi akal aku tahan, jangan cari pasal..cukup lah punya payah aku nak cantumkan hati aku semula sampai ada cebisan nya yang aku tak jumpa hingga kini..

Pergilah, shairazi..

Jangan datang datang lagi..

Kalau pun aku seru, jangan dekat..

Jangan kecewakan banyak hati lagi..

Biar lah hati aku sorang je parah..

Tapi jangan hati dia..

Hati orang tua mu..

Hati orang tua dia..

Hati kakak mu..

Hati adik beradik dia..

K

No comments:

Post a Comment