Sunday, March 17, 2013

L.a.b project

Minggu yang sangat la sibuk bagi aku sebab aku dah mula start denga projek LAB..photoshoot dah mula , shawl pon dah start terjual offline ( guane nak jual online gini kalo offline dah habis dulu )..

Alhamdullillah, banyak feedback positif dari kawan kawan terutama mereka yang mula menyukai tudung labuh..niat aku LAB ni adalah untuk menyediakan shawl bagi mereka yang mungkin tak berapa nak pakai bawal besar besar atau syria besar yang macam ustazah pakai tu..jadi aku perkenalkan versi shawl yang lebar dan labuh..selain nampak lebih stylo, ianya juga menepati ciri ciri islam iaitu menutup bahagian dada..moga Allah permudahkan segalanya..

Juga sangat bersyukur kerana dikurniakan kawan kawan yang sangat supportive dari mekap artis, fotografer, model dan grafik designer..terima kasih banyak banyak, kalau aku dah berjaya, mesti aku akan kredit korang untuk bernaung bawah butik aku tu nanti..terima kasih banyak sebab banyak membantu..

Ni saja bagi korang silent reader baca..tambahan, baru baru ni baru selesai pilih kain dengan supplier dan dia sedikit teruja sebab aku client pertama yang berniqab sebab yang lain semuanya stylo mylo designer nye..terus terpasang niat dalam hati, aku nak orang sekeliling bukak mata, niqab bukan penghalang perempuan tu untuk berjaya dalam bidang perniagaan..


1 comment:


  1. عروض شهر الصوم اتصل الان لتنال افضل العروض التى لن تقبل المنافسة مع شركة بيرم اقوى عروض موسم الصيف وشهر رمضان الكريم اتصل بنا لتجد افضل اسعار الشحن البري لمصر وخصومات هائلة لعملائنا السابقين وخصومات كبيرة لعملائنا الجدد فقط اتصل بنا الان فنحن افضل شركات الشحن في السعودية ممكنن الاستعانة بها فى مجال الشحن البري في السعودية .
    شركة شحن لمصر :
    فى حال لديك قطع اثاث تريد توصيلها من الرياض لمصر او العكس من مصر للرياض نحن نقدم لك هذه الخدمة بشكل إحترافى وبأسعار تنافسية ونقوم بجميع المراحل بدءا من التغليف وإستخدام أفضل الاشرطة اللاصقة لضمان عدم ضياع أى من السلع مرورا بالنقل حتى توصيل شركات الشحن في الرياض الى العنوان الذى تريد بالتحديدد هذا لاننا افضل شحن من السعودية الى مصر .

    لمزيد من المعلومات يرجى زيارة :

    https://beerm-ksa.com/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D8%B4%D8%AD%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%89-%D9%84%D9%85%D8%B5%D8%B1/

    ReplyDelete