Tuesday, October 19, 2010

cherating oh cherating

sepatutnya hari ni kena pegi ke cherating (atas arahan bos) selama 4 hari..tapi last minit nama aku dah tersenarai untuk pergi ke negeri sembilan untuk pengurusan fail rekod jabatan...dan aku memilih untuk ke negeri sembilan..dekat sikit..tak larat pulak rasanya nak ke cherating sebabnya penat balik dari trengganu kelmarin tak habis lagi...so terpaksa aku wakil kan hana untuk ganti aku pergi ke cherating dan aku sendri akan ke pd, negeri sembilan..sakit belakang akibat duduk lama sangat masa pegi trengganu pun masih ada lagi nih..


ni semua gambar2 masa kat cherating aritu...sian hana, aritu dah pergi cherating..arini kena pergi lagi...


view dari lobi impiana resort cherating

view dari tepi laut cherating berdepanan impiana resort






ms dorah & sasha

bbq

bercuti itu adalah terapi~~

No comments:

Post a Comment