Wednesday, October 20, 2010

i'll be missing you...am i?

hari ni saya sedih...saya rasa kehilangan..dan saya mesti terima kehilangan tu demi masa depan saya...


hari ni saya berjanji saya tak mahu toleh ke belakang lagi..saya nak terus berjalan ke depan dan meninggalkan semua kisah lalu di belakang...


hari ni saya melangkah keluar dari rumah dengan hati yang kosong & perasaan yang hampa..tapi saya yakinkan diri saya mesti keluarkan diri dari kepompong pilu ni..


hari ni saya buat keputusan muktamad untuk pergi dari kesedihan dan memulakan hari yang ceria tanpa dia...


hari ni juga saya berazam untuk menjadi seorang yang lebih baik dan saya tahu saya boleh hidup tanpa dia...



dan




hari ni juga saya kehilangan dia buat selama-lamanya..











i miss you..
i wish you call me...
i really miss you...

No comments:

Post a Comment