Monday, October 18, 2010

menyeronokkan diri di KT : part 2

terlalu banyak perkataan untuk ungkapkan perasaan semalam...penat tapi seronok tapi stress (sikit laa..) tapi best tapi...macam-macamm laa...semalam hari terakhir menginap di sumai suite hotel kat KT, tepat pukul 9 pagi kitorang check out..



ni bilik aku

antara aktiviti-aktiviti petang sabtu ;


maya tengah pilih baju kat pasar payang


malam last kami buat bbq macam biasa laa..ada banyak sangat makanan termasuk la udang, sotong, ayam, daging, ikan, nasi goreng, spageti etc..malam tu jugak we all memilih untuk makan sambil santai di luar ruang makan sambil ditemani lampu-lampu neon yang meriah..



dhia & her mummy Darwin

kak farah & azhad


keesokan hari nya after breakfast, we all check out & terus ke kg losong untuk beli kepok lekor..we all memilih untuk membeli kepok di kedai kak yah..sedapppp





DAN.....kejadian paling tak dapat aku lupakannn ialahhh...

BAGASI AKU TERTINGGAL KAT HOTEL!!  AMEKK KAUU..SIBUK SANGAT NAK JALAN-JALANNNN....nasib baik lah budak-budak nih tergerak hati nak check makanan lunch kat bonet bas..bukak-bukak je beg aku TAK ADEE..kaget sekejap aku kat tepi jalan tuhh..padan mukaa..sibuk sangat sampai lupa nak check beg sendiri... & sangat berterima kasih kat pihak hotel sebab sudi hanto kan beg ke tempat kitorang benti tuh..fuhhh kalo tak memang kene patah balikk...sementara tunggu pihak hotel sampai sempat jugak la aku berjalan ke laut berdekatan menenangkan perasaan..almaklumlah beg tertinggal..








jumpa lagi trengganu~~  


xoxo

No comments:

Post a Comment