Tuesday, October 5, 2010

hati vs tamak

bercakap tentang hati selalunya perempuan paling banyak sekali terluka...termasuk la empunya diri ni..kenapa susah sangat nak setia..pelik pelik...

lagi satu yang paling tak faham, kalau dah ada gf tu kenapa still nak share story dengan perempuan lain..habis apa fungsi nye si gf tu???? sekadar peneman di kala senang? habis di kala susah???? dengan orang lain???

apa perasaan nye if gf ko pun buat benda yang sama..ada bf tapi share story/masalah dengan orang lain..what's the point korang kapel kalo tak bole nak share masalah/story sama-sama???

bagi aku lah, kalau dah nama pun kapel yang konon yang sehidup semati kawin sampai akhir hayat mesti lah aku sanggup nak share sume masalah dengan pasangan aku..takkan aku nak bia pasangan aku tu susah sorang-sorang...takkan time senang je nak bersama...

kadang-kadang rasa lelaki ni macam tamak pun ada..nak yang ni tapi tanak lepaskan yang itu...tak ke menganiaya orang namanya itu....stop la buat orang macam tu...jangan mainkan perasaan perempuan boleh?????

pagi-pagi lagi aku dah emo enhh....urghhh....







dan sebenarnya semua ni ada kaitan dengan aku sendiri...




tapi aku pun sebenarnya buntu....




dan terluka sangat....




~~~~~