Monday, October 25, 2010

picc - 1st trial untuk LTS

pertama kalinya dapat peluang untuk tumpang bisnes kat picc sempena konvo kpm sabtu lepas..disebabkan baru je balik dari port dickson, barang pun tak bawa banyak masa tu..patung pun tertinggal..punya la kelam kabut..pendek kata persiapan untuk bisnes pagi tu memang agak teruk la..tapi takpe, aku anggap ni sebagai pengajaran bagi aku supaya next time lebih mahir untuk handle2 macam ni..pada hari tersebut, dapat bawa tudung syria dengan anak tudung je..alhamdullillah even agak kelam kabut, rezeki masih mencurah kepada little top shop..tapi sebenarnya ini pengalaman pertama aku sendiri bisnes kat tapak..sebelum ni aku usung ke sana sini barang2 niaga aku..aku dah tanamkan dalam otak "kalau nak berjaya, kene susah dulu"..lagipon aku nak contohi arwah Datuk Sosilawati yang mana dulu dia pun promote barang2 dia dari 1 tempat ke 1 tempat sendiri sampai lah dia berjaya macam sekarang ni..


suasana kat picc



serabut kann

pengalaman ni aku jadikan sebagai pelajaran supaya lebih bersedia di masa akan datang..insyaAllah if tiada aral melintang, aku akan sertai lagi tapi mungkin di sekitar Perak pulak..aku takkan putus asa & akan sentiasa positif berusaha untuk lebih ke depan..





2 comments:

  1. all the best lily.. Okla tue.. sebagai 1st experience mmg byk yang kita lum prepare.. pasni, dah biasa, ok la tue....

    ReplyDelete
  2. tq juli.... ^_^

    berdebar jugak masa tu..hehehe

    ReplyDelete