Wednesday, November 3, 2010

acer one happy.. happy me ^_^

semalam masa mengalami kesedihan sambil makan coklat depan pc (patot lah makin tembam!) tibe-tibe terasa nak keluar tapi siapakah mangsa??? ecah lah...macam biasa..sementara dia belom kawin nih..kalo dia kawin, sapa lagi nak teman aku dikala boring nanti?? uwaaaaaa.....

berbalik pada cerita tadi, terus sms ecah & ecah pon laju je on..lepas kerja dia datang umah & park keta dia kat garaj ku sebabnya..aku nak bawa si dara pujaan aku jalan-jalan..

asalnya nak pergi low yat tapi bila memikirkan kesesakan yang sah-sah kat area tu, batalkan ajelah niat..sudahnya pergi wangsa walk je..dekat sikit..jalan punya jalan terjumpa lah kedai komputer kat situ..belek punya belek ternampaklah 1 netbook comel nih-->acer one happy..pernah jugak tengok kat paper & internet pasal one happy nih...ditambah plak mamat cina nih terlebih peramah, semua pasal netbook dia cite..

kesudahannya, dengan yakin nya aku dah pun booked 1 unit acer one happy warna pink..hehehehehehehehe sebab apa kene booked? sebab stok kat kedai tu tak ada warna pink..aku plak request nak warna pink, tu yang kene tunggu tu..tunggu sehari je pun..petang nih dah bole g amek..tak sabar dah nih..


pilih je warna apa yang berkenan.. ^_^

tak sabarrrr nyeeeeeeeeeee~~~~~~~weeeeeeeeeeeeeeeeeeee 

No comments:

Post a Comment