Sunday, November 14, 2010

pertunangan : Ed

selamat daa kawan aku sorang nih..akhirnya bertunang juga..lokasi pertunangan mestilah di rumah beliau di taman malawati kuala selangor..diriku bersama-sama nomi dan driver cik eja hadir bersama memeriahkan majlis tersebut..meriah betul..ramai gile sedara-mara si edah ni datang..kalau kenduri kawin nanti mesti meriah gile dengan kehadiran sanak saudara dia yang ramai tuh...

tapi apa yang buat aku bangga sikit ialah bila ed pakai baju tunang yang dia beli dari aku..aritu ecah tapi kali ni ed plak..hehehe

lauk-pauk sume sedap-sedap..lupa nak amek gamba lauk sebab nak cepat..lauk pun banyak jugak sampai sume jenis lauk aku hamek..penuh pinggan sampai mengah jugak lah nak telan sume tu..hehehe tapi licin juga akhirnya..

bila tengok majlis tu rasa seronok pula..untungnya badan dah bertunang..hahaha aku gak yang tade calon lagi nih...tapi aku happy bila tengok kawan-kawan bahagia dengan pasangan memasing..harapnya kekal sampai bila-bila ye ed...

hantaran dari fadil

hantaran dari ed

selamat bertunang!

ed senyum lebar selepas selamat ditunangkan




eja + nomi..






ed nampak lain sangat sebab mekap kot..yelah selalu jupe tak penah mekap, ni tetibe mekap hehehe
btw congrates ed! 


3 comments:

  1. tahniah edd.. sem0ga cepat2 naik pelamin yea..

    ReplyDelete
  2. mohammad : terima kasih =)

    juli : nt leh kita jupe ramai2 time ed kawin...yay

    ReplyDelete