Tuesday, December 20, 2011

follower ?

kamu seorang follower? atau kamu suka ada ramai follower?

aku seorang follower..aku akan jadi follower satu blog yang aku suka baca dan blog kawan-kawan..tujuan sebenar aku tulis kat blog bukan nak cari follower..sebenarnya aku bajet nak buat ni ala ala diari aku ler..yela nak cerita kat orang, macam la orang sudi dengar kan..jadi aku tulis la..

aku tak harap ada follower pun pada asalnya..tapi pada yang sudi follow blog aku, terima kasih ye..blog ni pun bukan ada apa yang menarik pun..banyak cerita luahan perasaan aku je yang lebih lebih...nak kata banyak sangat info ke pengetahuan ke takde la sangat..banyak luahan atau seangkatan dengannya je laa..

dan juga terima kasih la pada yang bukan follower tapi bukak blog aku baca senyap senyap..hihihi blog ni tak best kan? boring jek..

sejak akhir akhir ni aku sibuk banyak sangat sampai badan aku selalu aje lesu..dengan keje aku lagi makin bertimbun, mana nak jaga bisnes lagi..cod lagik..memang mencabar aku sangat sangat..tapi bagus la membantu aku dari murung..

sebenarnya aku nak share macam macam story..aku pergi bengkel seminar semua tu tapi aku mengantuk pula nak taip taip..penat sangat la..apa aku penat pun tak tau..ok lah bye

No comments:

Post a Comment