Tuesday, December 6, 2011

maafkan hati ye Allah~

pada Dia aku mohon maafkan hati ku..
maafkan hati ku bila ada tika ia merindui orang yang tidak sepatutnya ia rindukan..
maafkan hati ku bila ada rasa sayang masih terjah di tingkap nya..
maafkan hati ku bila ia masih belum mampu rasa ikhlas untuk menerima semua ni..

setiap hari melangkah keluar rumah dengan bacaan Bismillah..
Dengan nama Allah, aku berjalan sekuat hati..
bukan apa sekadar untuk dikuatkan semangat aku..

tak ada apa yang aku perlukan..selain kekuatan dari Dia..

memang ada yang jelik baca nih..tapi kalau kamu berada dalam tempat ku, kamu juga akan tau rasa derita nya hati aku..lebih derita dari cerita Ombak Rindu..

kepada kamu yang menghancurkan seluruh nya, terima kasih aku ucapkan..tidaklah aku mengharapkan balasan yang buruk terhadap mu cukup lah moga 1 hari nanti Allah akan tunjuk kepada kamu tentang apa yang aku rasa..

No comments:

Post a Comment