Sunday, November 20, 2011

beauty products - Ladies stuff

suka cantik? suka tak? jujurnya, aku suka sangat..lepas tu aku memang suka sangat tengok perempuan cantik cantik nih..Allah pun suka kan kecantikan..

ok lah, straight to the point..ehemmm saya dengan ini mengumumkan sebenarnya adalah dealer untuk Ladies Stuff (abaikan ayat aku yang semacam ni)..siapa tu ladies stuff? haa ni lah tuan punya tanah kedaung iaitu

Lina Shaari
mula mula dulu kannn, aku try produk dia Cahaya tu..tu gambo sila tengok kat belah kanan tu nampak takk? masa tu dia siap cakap awal awal untuk serius buyer aje sebab masa tu belum dipasarkan secara meluas lagi..haa tere tak aku? lama kann aku folow produk dia..dari produk biasa biasa terus sekarang dah dapat kelulusan KKM lagi..kelasss tak?

Chahaya beauty aura nama produk tu sekarang nih..semakin lama semakin dapat sambutan yang aku sendiri tak sangka..alhamdullillah rezeki aku jugak bila ramai hubungi aku untuk beli dan terus pakai setia dengan chahaya nih..terima kasih ye..

dan selain itu, ada beberapa produk sampingan yang mana bagus hasil nya..kalau tak bagus, aku pun tak jual..aku pulak jenis suka try dulu sebelum jual kat orang sebab senang kalau nak menjawab nanti..plus nanti orang pun yakin je dengan kita, yelah sebab dah pakai kan dah tau hasilnya baru bole cakap..jangan asyik nak kaut untung je padahal kau tak tau langsung kesan dan tak penah guna pun..tah pape tah orang camni..antara produk yang ada dalam ladies stuff ialah :

mask collagen rm 11.90 / pc
Serum Oxygenerating rm 32 / ampoule @ rm240 / box
Vitamin E collagen softgel (sapu kat muka) rm 50 sebotol (20 kapsul)
dan ada lagi 5 serum bakal dipasarkan Januari 2012 ini..aku memang sangat ternanti nanti itu serum sebab aku nak try dulu..nak tengok apa hasilnya..lepas tu baru aku boleh promote kat kawan-kawan hihi

kalau lah ada yang tersinggah kat blog saya yang tak seberapa nih, jika ingin cuba sila sila lah hubungi saya..tak pun tu ha klik kat facebook badge saya tu..haa lagi sonang nak berurusan..jangan malu malu atau segan segan ye..

sekian terima kasih..

SNOW WHITE


No comments:

Post a Comment