Friday, November 18, 2011

kagum kagum dann kagum

mula-mula dulu tengok kat tv 9.. masa tu memang nak alih tv lain tapi tah macam mana cara penyampaian beliau menarik hati aku sangat sangat~

malah program beliau pun aku follow tengok dengan mak abah kat umah..tapi arini aku dapat tengok sendiri live depan mata..KAGUM SANGAT!

umurnya sebaya aku tapi ilmu agamanya buat aku rasa rendah sangat sangat..beliau tak ada la kacak sangat tapi mungkin kesan air wudhu' maka muka dia nampak manis sangat..bukan dia je..kalau tengok memana ustaz atau ustazah mesti rasa nyaman je, betoi tak..


beliau adalah






USTAZ DON DANIYAL DON BIYAJID




cara penyampaian yang kelakar tapi berdezup masuk ke hati..memang sesuai dijadikan ikon untuk golongan muda..moga moga dakwah beliau mendapat sambutan dan sedikit sebanyak mempengaruhi remaja kini untuk menjadi lebih baik..



No comments:

Post a Comment