Thursday, November 10, 2011

photo shoot~

semalam setelah berpakat dengan pidot, abang rosli dan fazila lee, berhasil la 1 sesi photo shoot di sekitar putrajaya..bagus tak ayat bahasa melayu aku?

sebenarnya aku nak masuk contest..wawawawawa contest najjah je pun iaitu customer of the month..saja gatal nak join..mana la tau kan..walaupun aku tak la secantik erra fazira atau rozita che wan tapi cukup lah aku semanis kurma je..kau mampu rasa manis gitu..

baru aku tau payah rupanye jadi model ye..panas betul lepas tu gambar aku banyak yang berkerut masam sebab aku tak tahan panas..macam mana nak senyum panas panas gitu..

ditambah lagi aku yang keras ni nak posing memang rasa janggal sikit..silap! janggal banyak! kalau takat posing gedik biasa tu bole la..ni posing ala ala model aku surrender yop!

tapi suka untuk aku abadikan gambar itu di sini sikit..wink wink

terima kasih banyak banyak kat fishartwork (pdot & abg rosli)..len kali boleh shoot lagi enh hehehehe dan juga mekap fazila lee





okey sekian terima kasih
p/s : jangan lupa vote saya nanti tau kat facebook..ngeee


*gadis lindungan bulan*

No comments:

Post a Comment