Wednesday, November 23, 2011

tawar hati

motivasi aku makin merudum menjunam macam harga saham..
serius! aku makin lama makin tawar hati, apesal tah..

sebab tu la tajuk nye tawar hati..ada sesiapa kat sini nak offer aku keje tak? jangan cakap orang gaji ek, awas kau kalo cakap jadi maid sepenuh masa..

tapi aku suka dengan keje bisnes aku ni..cuma wat masa nih aku tak boleh la jadikan itu sebagai kerja utama aku..sebab aku ada banyak komitmen okey walaupun aku belum kawin aku sangat terasa perbelanjaan nya sangat melampau..eleh cakap je la aku boros kann..aku bukan boros apa, aku bayar benda penting tauuuuuu..

setiap hari aku dok belek surat khabar mana tau kalo ada kerja lain yang lagi okay kann..tapi bila pikir balik kan, sebab ni la agaknya Allah cakap aku jangan kawin lagi walaupun aku dah menggeletis rasa nak kawin kan..hahaha.ada banyak benda aku tak selesai lagi..

haa ok lah aku nak prepare pegi mahkamah..bosan tau keje aku nih nak pulak buat benda yang aku memang tak minat langsung tapi terpaksa bertahan, aku teringat pulak kata kata ada sorang lawyer OKS ni kat mahkamah KL tapi aku lupa nama dia Mahesh ke apa entah..dia sejenis india ye..dia penah cakap kat aku, go and get what u want in your life before its too late..dia sendiri pun dah bosan jadi lawyer & nak beralih bidang..aku dah lama tak nampak dia, mungkin dia betul-betul dah beralih bidang..

No comments:

Post a Comment