Sunday, November 13, 2011

contest contest! vote me~ haha

entah kenapa sejak akhir-akhir ni aku suka beno gatal gatal masuk contest kat facebook..

bermula nya bila najjah open untuk customer of the month..aku suka juga baju baju najjah ni..ada juga la koleksi baju najjah kat dalam gobok aku tu..

aku dengan berani nya mesej terus ke najjah yang aku nak join..saja gatei..sampai la si fara deeba yang reply, ajak join..ngee aku pun apa lagi...

aku send la gambar aku pakai baju najjah..gamba macam kat entri sebelum ni..gambar full nampak baju..baju hijau ni baju najjah..cantik kan? kain dia pulak memang sedap pun..tak panas..jenis cotton yang sejuk tu...

lepas tu semalam pagi aku boring boring saja surf fesbuk tetiba aku terjumpa satu contest nih..pencarian ikon jjc ... tengok tarikh tutup semalam la.. saja try mesej owner dia sempat ke kalau nak join, SEKALI dia cakap SEMPAT..aku pun apa lagi hantar la sekeping sebab gambar lain semua kat pc opis hahahaha

gambar profile picture facebook aku je la yang ada..aku donlod then aku p hantar..

dan tadi tuan tanah kedaung (jjc) mesej aku cakap gambar dah upload dah boleh start voting katanye..VOTING tau bukan VOMITTING..walaupun aku suka kua kan statement yang bole buat orang mintak baldi nak muntah kan~ apa ayat bahasa aku kan, haa sila la keji..

so di sini pada tuan tuan, puan puan yang sepintas lalu membaca blog ini sudi sudi la vote saya ye di link ini


terima kasih tau pada yang sudi vote..dan pada yang vomit tengok gamba ni pun terima kasih la jugak..nak buat cemana aku dengan snow white tak boleh dipisahkan~ ok sekarang boleh cari baldi..toilet kat dapur, belakang sekali..

sekian terima kasih


muah muahh

No comments:

Post a Comment