Tuesday, November 1, 2011

hobi baru : kumpul tudung fareeda

cakkk!! pernah denga kot pasal tudung ni? sebelum ni aku penggemar shawl yuna..sampai sekarang pun masih lagi penggemar setia..cuma kalau untuk ke opis aku lebih suka pakai tudung fareeda sebab aku nampak lebih elegan macam erra fazira walaupun kami tak seiras tapi kami sefesyen tau..ok, toilet belah kiri straight je kalau rasa nak muntah tu

tak sampai 3 minggu aku asek dok mengumpul tudung fareeda sampai dah dekat 7 helai tapi aku suka kumpul jenis mawar..apa itu jenis mawar? mawar itu jenis yang ada ropol ropol tu macam aku dok cite sebelum ni..tapi aku ada la juga koleksi yang biasa tu, apetah nama dia pastu sara marisa dengan sara khadija..kenapa koleksi tu semua macam nama orang ek..aku pun tak tau..yang aku tau tudung tu cantik dan aku suka menyedekahkan duit aku kat dealer-dealer fareeda kat 1 Malaysia nih..

al maklum lah aku ni jenis pemalas sikit nak pergi ke butik melainkan time aku rasa nak pergi, baru aku pergi..aku lebih suka shopping online, tau tau je dah sampai rumah..save duit minyak, tol dan tenaga aku..tenaga aku nih bukan murah nak buang buang gitu je..nak kumpul tenaga je kena bertapa 7 gunung, 5 bukit dan 3 sungai..kau mampu nak pegi bertapa macam aku..

dan ofkos la nak letak pic memakai tudung tudung fareeda tu kan..walaupun mak aku naik hairan sejak bila aku suka pakai yang ada awning nih sebab dulu aku asek cakap tudung awning ni macam makcik jual bakso je rupe tapi dia cakap gasak kau la, janji kau tak beli tudung ni pakai duit aku..sentap! baru nak pau tudung mawar 1 kat dia..cantik weh tapi tunggu bulan depan je la jawabnye..kalau aku gigih beli jugak, orang lain lunch makan nasi aku kutip rumput depan opis ni ha sebagai lunch kangg..  T___T nak tudung tu nak tudung tu..belikan voleyy?




lokasi bergamba semua di tempat aku di opis..kahkahkah sama je pesen nye kan..

oh ye kalau ada yang tersinggah sini, aku ada juga jual benda ni


aku jual harga promosi murah punya..jangan risau ni ori okey..aku pun suka minum..harga? kat kedai rm59.90 kan? paling murah dapat rm 55 kan? haa dengan aku boleh dapat rm 50..apa?? 50?? iye, rm 50..tak termasuk pos la kalau ada yang duk luar kawasan cod..kalau berminat mari lah cuba..sedap~

No comments:

Post a Comment