Monday, October 31, 2011

?

makin hari makin aku rasa sangat tertekan..aku cuba tepis untuk pikir perkara tu tapi muncul jugak dalam diam..cuba buat tak tau, tapi masih racuni minda aku jugak..apa lagi aku perlu buat untuk bebaskan hati/minda/jiwa dari dibelenggu rasa ni?

selalu bermain dalam fikiran kenapa mesti aku yang hadapi? kenapa aku? kenapa aku? berdosa kan aku? sebab mempersoalkan kenapa aku? layak ke aku nak cakap camtu..siapa aku?

cuma aku terlalu sakit..sakit nak hadapi semua ni..setiap hari denga nasihat yang berbeza..ye aku faham ramai yang memberi sokongan pada aku..terima kasih..

cuma aku lemah sikit..silap! banyakk..hati aku lemah..aku benci macam ni..ingat aku suka ke? macam mana aku nak suruh hati ni jangan ikut perasaan sangat..kadang kadang nak je korek hati tu, buang apa yang patut..

tanak percaya dah dengan lelaki..mereka jahat suka sakiti saya T____T

No comments:

Post a Comment