Saturday, October 22, 2011

shawl --> shawl berawning

aku suka pakai shawl berbanding tudung bawal ke tudung awning ke tudung syria ke..sebab dengan shawl aku rasa lagi stylish..sorry la pada yang pakai tudung selain shawl..ni pendapat aku la..

aku dulu penah jugak pakai tudung bawal tapi tudung bawal tu keje aku asek nak tiup atas jek.paham tak? sebab aku tak suka ia penyek..dah la muka aku pon ala ala rempenyek pastu tudung penyek kan ke hodoh..
tudung bawal aku pon kakak aku dah amek semua sebab dia tau aku tak suka pakai dah sejak kewujudan shawl nih..shawl ni pulak dulu femes yang jenis licin punya..berabis duit aku beli setiap minggu..setiap minggu tauu bukan setiap bulan..pastu aku suka beli shawl jenis jojet tu dengan cotton kedut kedut tuh..sebab bila aku pakai dan duduk di sebelah snow white,aku rasa kecantikan aku setaraf dengan dia..kau mampu rasa cantik camtu?

akan tetapi...
sejak dua menjak ini aku sedikit tertarik dengan sejenis tudung ini..iaitu

ni antara aku beli online kt shaful akmal..pergi cari fesbuk dia lekas~


tudung fareeda..kihkihkihkihkih

aku dah berjaya mengumpul 4 tudung fareeda..kalau nak tau, dulu aku la antara orang yang berfikir apa la design ropol ropol nih..tapi sekarang aku yang dok sebok beli kau tauu..padan muka, kena batang hidung sendiri..entah lah bila pakai aku rasa aku makin jelita macam puteri aurora..lantak korang la kalau korang nak muntah, pergi carik baldi sendiri..

bukan ape tau, dulu konon nye pakai tudung awning tu yang macam ariani tu..muka aku nampak macam makcik jual bakso je rasa..tapi sebab aku terpengaruh dengan keadaan semasa, ye lah cepat sarung pemalas nak gosok shawl jojet tu kan maka aku beli la sikit punya banyak tudung awning tu..pastu haram nak pakai dan aku perasan jugak tah mana pergi tahh tudung-tudung tu..mesti ada yang rembat nih..

sudahnya, pakai shawl balik..nampak macam yuna dan nampak aku stylo sikit walaupon aku mengerti tahap fesyen aku mungkin seperti ayati tasrip di mata orang ramai..

nanti kan kemunculan aku bersama tudung baru dan imej baru..yang pastinya sangat berbeza dengan ramlah ram tapi hampir serupa dengan ratu rania..ahaks

No comments:

Post a Comment