Wednesday, October 26, 2011

gila cantik

hello siapa tanak cantik boleh pergi main jauh-jauh..aku suka cantik macam snow white dan aku suka tengok perempuan cantik..kadang kadang ternganga sebab kagum..nasib tak leleh air hidung..boleh timbulkan syak wasangka kan? mau orang cop aku lesbo..maaf aku straight ok! tapi aku suka tengok perempuan cantik..tu je

satu ketika dulu, muka aku penuh dengan acne..ko tak caya, sila tanya kawan sekolah aku..diorang saksi aku..pastu naik uitm, naik jugak jerawat..jeles tau tengok orang lain muka mulus je bak buah epal snow white tu..muka aku pun mulus jugak tapi mulus bak lobak merah..
dulu aku pakai macam macam jenis produk, sila namakan semua aku dah sebat kat muka..aku tau muka korang cantik bak puteri rembulan jadi jangan banyak cakap denga je aku nak cerita..

sampai la last produk aku pakai SK II..miracle water tu kan, dengan harapan aku nak dapat kulit macam fauziah latip tapi yang aku dapat? ayati tasrip..maka, aku pun dicadangkan budak opis untuk mencuba chahaya skincare 

aku pun cuba dan aku sangat suka resultnye..muka aku kurang jerawat + makin cerah..aku dah pakai setahun..dan ditambah lagi vit c collagen dan serum dan softgel dann serum oxygenerating..mak aih banyaknye pempuan ni gile ke?mesti nak cakap camtu kan? eh hello sukati aku la, aku nak cantik..aku tak mampu nak bertapa 7 gunung, kumpul air embun dara pepagi renjis kat muka dan air telaga tujuh..
bila rasa macam best + ramai bertanya aku pakai apa, maka nya tercipta la ilham untuk jadi dealer produk produk tersebut..barang baik kena kongsi, kata nak kulit flawless macam cinderella kan..harus lah kau berusaha gigih..

produk produk tu macam kat gambar sebelah nih..cuma gambar vit c (injection) je aku tak letak lagi..harga dia sekali cucuk rm60..abang aku sendiri yang cucuk, jangan risau beliau sangat tauliah orangnya..
kalau ada sesiapa yang baca ni berminat nak cuba cuba produk nih, meh la hubungi saya..tak pon klik kat facebook badge tu add la kita..

*kalau nak cantik, tak boleh kedekut

No comments:

Post a Comment