Tuesday, October 11, 2011

keracunan makanan

kali ni topik adalah keracunan makanan..kenapa keracunan makanan? sebab aku baru je mengalaminya..

back off people..please back off kak senah im explodinggg bommmmmmmmm

macam nak meletop isi perot aku..dan lebih menarik setiap 30 minit aku mesti muntah sampai aku sendiri dah tak ada tenaga, pening rasa nak pitam..

akak rasa fenin la jiana, tulun tulunnn nak pitamm

memang rasa macam sikit lagi nak mati sebabnya gastrik aku pon datang serentak..haa tere kan..kau mampoo?? menahan je aku semalam, leleh leleh air hidung mintak simpati untuk di bawa ke klinik..dan aku bernasib baik sebab mempunyai kawan opis yang sangat penyayang dan prihatin..diorang la susah payah bawa aku pergi klinik kat presint 8..aku siap baring baring manja lagi kat ruang menunggu..dah tak pikir malu dah..lantak korang la nak cakap ape pon..walaupon aku perasan ada la beberapa orang makcik tengok aku semacam kan tapi gasak kau lahh..janji aku selesa dari aku muntah kat kain kau makcik, mana 1 kau nak??

ok sini aku nak share la beberapa simptom (sila semak kamus dewan bahasa sebab aku taram taip)..korang boleh tengok kat sini semua simptom/pencegahan ada kat web http://www.sioloon.com/t9677-keracunan-makanan

  pendek kata, sila lah berhati-hati pilih tempat makan ye..dalam pada sakit nih sempat aku tulis kat blog..bukan apa, semalam aku dah asek baring tido jek sampai naik sembab muka aku..boring tau tak..nak bercakap pon, anak anak buah aku ni bukan reti nak sembang apa..lain aku cakap lain dia respon..mak pullak sebok uruskan makan minum aku, ubat aku, makan minum famili aku ,sanngat busy sampai aku takut nak ajak sembang..

kan best kalo ada laki, leh sembang sembang..tetibe feelingg kann..


No comments:

Post a Comment