Sunday, October 2, 2011

riang ria raya 2011 - opis BUU,JPN

minggu lepas minggu terakhir SYAWAL dan kami satu opis telah mendapat undangan dari opis seangkatan kami, BUU JPN untuk majlis makan raya kat opis mereka..

maka, pada hari tersebut memang aku membiarkan perut aku kosong sebab nak sebat menu dari opis JPN cukup-cukup ye (sebab tu la aku makin gajahh)
haaa banyakkkk laukkkk yanggg mendatangkannnn kekenyangannnnn
aku tetamu terawal dan aku tetamu terakhir..makanan super mabeles nak plak sate..dan kuih kaler hijau tu habis aku sorang je makannn..nyum nyummm


dan sekaligus celeb8 birthday zuera..tapi dengan aku sekali potong kek padahal bedday aku dah ketinggalan jauh ke belakanggg dahh...kek ni aiskrim kek tak silap aku, cik purnima yang sponsor..

dan macam biasa

No comments:

Post a Comment